» دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ دریافت قالب وبلاگ جدید سه ستونه کتابخانه لوکس بلاگ برای استفاده از کد، آنرا کپی و در بخش تنظیمات وبلاگ خود درج کنید. کتابداران «به تماشای کتاب» می‌نشینند

 سلسله نشست ـ پژوهش‌های نقد فیلم‌ با مضمون کتاب و مطالعه، با عنوان «به تماشای کتاب» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با توجه به ضرورت استفاده از شیوه‌هایی متنوع برای جذب مخاطب به کتابخانه‌ها، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور با مشارکت سازمان فرهنگی ‌هنری شهرداری تهران به برگزاری سلسله نشست‌های «به تماشای کتاب» اقدام کرده است.

«به تماشای کتاب» عنوان سلسله نشست‌های نقد فیلم‌هایی است که تاکنون با محتوای کتاب و مطالعه، تهیه و عرضه شده‌اند. در این نشست‌ها که با حضور کارشناسان حوزه کتاب و منتقدان و صاحب‌نظران حوزه سینما برگزار می‌شود، تلاش می‌شود شیوه‌ای از نقد فیلم به کتابداران آموزش داده شود؛ تا با بهره‌گیری از آن، خدمات بهتری برای مراجعان فراهم آورند.

سلسله نشست ـ پژوهش‌های «به تماشای کتاب» به صورت ماهانه، به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و به میزبانی فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار می‌شود و کتابداران، مخاطبین ویژه آن خواهند بود.

گفتنی است، نخستین نشست با پخش فیلم The pegemaster در تاریخ شنبه 16 آبان ساعت 16 با حضور علیرضا مختار‌پور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دکتر رضا پور‌حسین قائم مقام معاونت سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی BeTamashayeKetab.ir مراجعه کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 12 آبان 1394 | 10:8 | نویسنده : لطیفی |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.